DECRETO 100/2000, de 27 de junio, del Gobierno Valenciano, por el que se establece el currículo de las enseñanzas superiores de Cerámica y se regula el acceso a dichas enseñanzas. [2000/X5600]    

SecciónI - Disposiciones Generales
EmisorConselleria de Cultura y Educacion
Rango de LeyDecreto

disposicions de creació d'entitats.

g) Assessora les entitats jurídiques pel que fa a l'elaboració per part d'aquestes de les disposicions, de creació d'entitats, modificació, agregació, fusió, extinció, dissolució i liquidació.

h) Elabora estudis i fa les propostes de fixació de les demarcacions registrals i notarials de Catalunya.

i) Elabora els estudis i les propostes dels projectes de disposicions de caràcter general que afectin a matèries pròpies de la Direcció General.

j) Prepara models estandaritzats de resolucions i d'estatuts d'entitats.

k) Despatxa amb el cap de Servei i amb el cap de la Secció de Registre d'Entitats.

l) Rep les visites dels representants de les entitats jurídiques, pel que fa a aquells aspectes en que aquests necessiten assessorament jurídic.

.5 Altres característiques

5.1 Coneixements convenients:

Coneixements informàtics a nivell d'usuari.

Coneixements jurídics relatius a entitats objecte d'inscripció en la Direcció General de Dret i d'Entitats Jurídiques.

5.2 Experiència convenient:

Gestió i supervisió de la tramitació dels expedients relatius a la inscripció, modificació, extinció, fusió, escissió, liquidació patrimonial, patronats i juntes directives d'entitats jurídiques.

Preparació i exposició de ponències sobre les matèries relatives a òrgans de govern de les fundacions privades i sobre la legislació autonòmica aplicable en matèria d'entitats jurídiques.

Experiència en assessorament i atenció a entitats jurídiques.

5.3 Altres coneixements:

Coneixements pràctics i/o capacitats en assessorar jurídicament a les entitats en tots els tràmits necessaris per la seva inscripció en el registre corresponent, així com l'elaboració de les resolucions de l'òrgan competent per dur a terme les inscripcions registrals de les diferents entitats i experiència en coordinació i treball en equip.

.1 Característiques del lloc de treball

Identificació del lloc: JUI/001/03-4.

Nom del lloc: Secció de Registre d'Entitats.

Departament: Justícia i Interior.

Unitat directiva: Direcció General de Dret i d'Entitats Jurídiques.

Localitat: Barcelona.

Norma funcional DOGC: Decret 125/2002, de 30 d'abril, de reestructuració de la Direcció General de Dret i d'Entitats Jurídiques (DOGC núm. 3631, de 8.5.2002).

Nivell: 24.

Complement específic: 11.226,84 euros.

Jornada: normal.

Horari: normal.

Tipus de lloc: comandament.

Forma de provisió: concurs específic.

.2 Requisits de participació

Grup: A.

Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.

Col·lectiu de cossos: únicament d'administració general del grup corresponent.

Especificació cossos: cos superior d'Administració de la Generalitat.

Titulació específica: Dret.

.3 Requisit de coneixement de la llengua catalana

Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C de la Direcció General de Política Lingüística del Departament de Cultura, o equivalent.

.4 Contingut funcional

Missió:

Mantenir actualitzats els diferents registres de la direcció general i assessorar i atendre les diferents entitats jurídiques en relació amb els actes de tràmit que comportin anotacions registrals, d'acord amb la normativa aplicable, amb la finalitat d'afavorir la tramitació de les inscripcions i la relació amb les entitats jurídiques.

Finalitats/funcions:

a) Mantenir actualitzats els diferents registres de la Direcció General i emetre les certificacions, les notes simples o les còpies, segons escaigui.

b) Assessorar i atendre les diferents entitats jurídiques en relació amb els actes de tràmit i fer el seguiment i la tramitació dels expedients de les inscripcions registrals.

c) Custodiar i conservar la documentació que es presenta als registres i que serveix de suport als assentaments que es duen a terme.

d) Legalitzar els llibres que porten les entitats i visar els estatuts.

e) Promocionar i afavorir la tramitació de les inscripcions en el registre d'entitats mitjançant transaccions electròniques i vetllar per la seva seguretat.

f) Les altres que se li encomanin.

Tasques bàsiques o activitats:

a) Actualitza i supervisa els registres d'associacions de Catalunya, de fundacions privades de Catalunya, de col·legis professionals de Catalunya, d'acadèmies de Catalunya, de tuteles i autotuteles, d'entitats religioses, d'acolliments de gent gran, i de nomenaments de notaris i de registradors.

b) Supervisa i/o emet les certificacions que li sol·licitin en relació amb totes les entitats indicades.

c) Controla i tramita els expedients previs a les inscripcions registrals.

d) Assessora els representants de les diferents entitats jurídiques en relació amb els actes de tràmit.

e) Col·labora en el projecte d'Administració Oberta de Catalunya en relació amb els diferents registres de la Direcció General.

f) Supervisa i elabora documents i informes, en relació amb el seu àmbit de competències.

g) Despatxa amb el cap de Servei i amb el cap de la Secció de Suport Jurídic, en relació amb les matèries encomanades al Servei.

h) Rep les visites dels representants de les diferents entitats quan correspongui.

i) Coordina i prepara informes i estadístiques en relació amb els aspectes que són objecte d'anotació registral.

.5 Altres característiques

5.1 Coneixements convenients:

Coneixements informàtics a nivell d'usuari.

Coneixements jurídics relatius a les entitats objecte d'inscripció en la Direcció General de Dret i d'Entitats Jurídiques.

Coneixements sobre el llenguatge administratiu.

5.2 Experiència convenient:

Gestió i supervisió de la tramitació dels expedients relatius a les entitats jurídiques.

Experiència en assessorar i atendre a les entitats jurídiques.

5.3 Altres coneixements:

Coneixements pràctics i/o capacitats en la realització d'activitats necessàries per al manteniment dels diferents registres de la Direcció General de forma actualitzada; en l'assessorament a les entitats en tots els tràmits necessaris per a la seva inscripció en el registre corresponent, o per a la realització de l'anotació registral que correspongui d'acord amb la legalitat vigent i qualsevol altra tasca que faciliti la tramitació d'inscripcions.

.1 Característiques del lloc de treball

Identificació del lloc: JUI/001/03-5.

Nom del lloc: Responsable de Coordinació Tècnica i Promoció.

Departament: Justícia i Interior.

Unitat directiva: Direcció General de Dret i d'Entitats Jurídiques.

Localitat: Barcelona.

Nivell: 24.

Complement específic: 17.269,32 euros.

Jornada: normal.

Horari: normal.

Tipus de lloc: singular.

Forma de provisió: concurs específic.

.2 Requisits de participació

Grup: A.

Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.

Col·lectiu de cossos: únicament d'administració general del grup corresponent.

Especificació cossos: cos superior d'Administració de la Generalitat.

.3 Requisit de coneixement de la llengua catalana

Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C de la Direcció General de Política Lingüística del Departament de Cultura, o equivalent.

.4 Contingut funcional

Missió:

Dur a terme les actuacions necessàries per al desenvolupament de les aplicacions informàtiques de suport a les competències de la direcció general i per al desenvolupament del model d'Administració Oberta de Catalunya, i gestionar les actuacions dirigides a la promoció de les entitats jurídiques, d'acord amb la normativa aplicable i les indicacions del subdirector i del director general, per tal d'aconseguir una promoció real de les entitats jurídiques i una millora de les seves relacions amb l'Administració.

Finalitats/funcions:

a) Desenvolupar, controlar i supervisar el funcionament de les aplicacions informàtiques de suport als Registres que té encomanats la direcció general.

b) Implantar el model d'Administració Oberta de Catalunya en relació amb les competències de la direcció general sobre les diferents entitats jurídiques.

c) Gestionar tots els projectes relacionats amb la promoció de les entitats jurídiques sobre les que té competències la direcció general.

Tasques bàsiques o activitats:

a) Analitza i informa sobre el funcionament de les aplicacions informàtiques de suport a la Direcció Generalpartado b) artículo 191 de la Ley de Procedimiento Laboral, pretende la adición de un nuevo hecho probado que sería el quinto con el siguiente tenor literal

"El 21 de septiembre de 1995 se firmó el convenio de cierre del proceso de homologación que se aplicaría tanto al personal contratado con anterioridad por el Excmo. Ayuntamiento como al personal de nuevo ingreso y a partir del año 1995 el personal del Excmo. Ayuntamiento quedaba homologado al 100%". Basa su pretensión revisoria en los documentos obrantes a los folios 41 al 46 de las actuaciones que contienen la copia del Acuerdo de Cierre de Homologación de 21 de septiembre de 1995. Con carácter previo, la Sala, a la vista de la fundamentación del recurso, realizará las siguientes precisiones. En primer lugar, los hechos declarados probados pueden ser objeto de revisión mediante este proceso extraordinario de impugnación (adicionarse, suprimiese o rectificarse), si concurren las siguientes circunstancias: a) que se concrete con precisión y claridad el hecho que ha sido negado u omitido, en la resultancia fáctica que contenga la sentencia recurrida; b) que tal hecho resalte, de forma clara, patente y directa de la prueba documental o pericial obrante en autos, sin necesidad de argumentaciones más o menos lógicas, puesto que concurriendo varias pruebas de tal naturaleza que ofrezcan conclusiones divergentes, o no coincidentes, han de prevalecer las conclusiones que el Juzgador ha elaborado apoyándose en tales pruebas (no siendo cauce para demostrar el error de hecho la "prueba negativa", consistente en afirmar que los hechos que el juzgador estima probados no lo han sido de forma suficiente (STS 14 de enero, 23 de octubre y 10 de noviembre de 1986) y STS, 17 de noviembre de 1990:"...sin necesidad de conjeturas, suposiciones o interpretaciones y sin recurrir ala prueba negativa consistente en invocar la inexistencia de prueba...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR